Keresés

Termékek

Kategóriák

Gyűjtemények

Szállítók

Nincs eredmény

  • Fiókom
  • 0

Panaszkezelés

Arra törekszünk, hogy minden panaszt azonnal kezeljünk.

A panaszkezelési eljárás leírása:

  1. A vevő a megkötött szerződéssel kapcsolatban panaszt nyújthat be az info@zoyafashion.hu e-mail címre vagy telefonon a +48 784 211 680 telefonszámon.
  2. A helyesen benyújtott panasznak tartalmaznia kell legalább a következőket: a vevő neve, vezetékneve, e-mail címe, a szerződés megkötésének dátuma, amely a panasz alapját képezi, a panasz tárgya, a vevő kérésének megjelölése, az összes indokoló körülmény a panasz.
  3. Ha a panaszban szereplő adatokat vagy információkat a panasz felülvizsgálata előtt ki kell egészíteni, az áruház felkéri a panaszt benyújtó személyt a megadott módon.
  4. Az üzlet a kézhezvétel napjától a helyes formában válaszol. A panaszra adott választ a vevő által megadott e-mail címre vagy a hagyományos levelezési címre kell elküldeni.
  5. Ha egy jogszerű panasz végrehajtása magában foglalja egy új termék elküldését az ügyfélnek vagy a jogsértések eltávolítását, akkor az üzlet viseli a szállítási költségeket.

Ha bármilyen kérdése vagy problémája van, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Tárolja a személyzetet

ZOYA Fashion - Elegáns kislány alkalmi ruha gyermekeknek, partiknak, labdáknak, esküvőknek, elsőáldozó, keresztségnek, születésnapoknak, koszorúslányoknak.

Kosár

A te kosarad üres.

Ha szeretnél hozzáadni valamit a kosárhoz, olvasd el ajánlatunkat. A választás után kattints a